به پشتیبانی ابرستان خوش آمدید

با سیستم مدیریت درخواست ها آماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما هستیم

خدمات پشتیبانی ما

مشترکین نرم افزار ابرستان ، پس از خرید تنها نیستند. ما با فراهم کردن امکانات مختلف سعی می کنیم همواره و در همه جا پشتیبان شما باشیم

سیستم چت آنلاین

با سیستم چت آنلاین از درون نرم افزار می توانید بصورت مستقیم با کارشناسان برخط تماس برقرار کنید و پاسخ سئوالا خود را دریافت کنید.

سیستم مدیریت درخواست ها

در این سیستم کلیه درخواست های شما ثبت شده و با ارسال یک شماره پیگیری برای هر درخواست می توانید از نحوه رسیدگی به درخواست تا دریافت پاسخ یا رفع مشکل آگاهی پیدا کنید.

پایگاه دانش

ما با تهیه راهنمای جامع آنلاین نرم افزار سعی کرده ایم نیاز شما به آموزش را رفع کنیم. در این پایگاه آموزشی علاوه بر ارائه راهنما ، فیلم های آموزش استفاده از نرم افزار نیز قرار گرفته است.

دیدگاه ما

مشتری در دیدگاه ما از مقام والایی برخوردار است. ما همواره سعی می کنیم با دریافت نظرات مشتریان نسبت به ارتقا سیستم و رفع نیازهای آنها کوشا باشیم. 

افزایش ارزندگی های مشتری رویکرد اصلی ماست. این ارزندگی را با کاهش هزینه ها و افزایش منافع دنبال می کنیم. بدین منظور نه تنها پشتیان آنها در استفاده از نرم افزار خواهیم بود. بلکه با ارائه خدمات مکمل به دنبال کاهش سایر دغدغه های کسب و کاری مشتریان هستیم.

انواع پشتیبانی نرم افزاری

عمده درخواست های پشتیبتانی مشتریان نرم افزار حسابداری ابرستان با ارائه راهنمایی به کاربران رفع می شود. مواردی همچون آگاهی از امکان خاصی در نرم افزار جهت رفع نیازهای متداول کاربران ، چگونگی کارکرد نرم افزار ، تنظیمات خاص و ….. را شامل می شود.

بدین منظور کاربران می توانند از طریق امکان چت آنلاین یا ثبت درخواست در سیستم مدیریت درخواست یا تماس تلفنی این قبیل موارد خود را پیگیری نمایند.پیشنهاد ما استفاده از سیستم مدیریت درخواست است.

مشاهده  خطا در نرم افزار دلایل متعددی دارد. بخشی از خطاها مربوط به محیط کاربران مانند تنظیمات مرورگر و یا نوع ارتباط اینترنتی آنها است و بخشی دیگر مربوط به اشکالات احتمالی در کارکرد نرم افزار است. بخشی دیگر از خطاها ناشی از خطای منطقی کسب و کار است. بنابراین نحوه رسیدگی و رفع خطاهای اعلامی بسته به نوع خطا نیاز به زمان متفاوت دارد. لذا برای پیگیری مناسب خطاها ، کابران می باید این نوع درخواست های خود را در سیستم مدیریت درخواست ثبت و اعلام و پیگیری نمایند.

تجربه های متفاوت کاربری از یک سو و تغییرات پی در پی در قوانین و استاندارندها می تواند منشا اعلام نیازمندی های متفاوت کابران شود. ما کلیه درخواست های نیازمندی های جدید کاربران را در سیستم مدیریت درخواست ها با برچسب “امکان حدید” ثبت و نگهداری می کنیم و بر اساس میزان تکرار یا اهمیت موضوع نسبت به تولید و ارایه رایگان امکانات جدید در نرم افزار اقدام می کنیم.

محل استقرار شرکت

تهران – خیابان خرمشهر – خیابان شهید عشقیار  ( نیلوفر سابق ) – کوچه چهاردهم – پلاک ۲۲

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۳۳۲۶۶

پشتیبانی : داخلی ۴۴۰

فروش : داخلی ۴۰۰ 

در خدمتان هستیم.